Így javítják az edzés gyakorlatok a munkahelyi termelékenységet!

igy-javitjak-az-edzes-gyakorlatok-a-munkahelyi-termelekenyseget

A rendszeresen végzett gyakorlatok bizonyítottan csökkentik a stresszt és javítják az önbecsülést. A táplálkozási szakemberek arra hívja fel a figyelmet, hogy a minőségi testmozgás nagymértékben képes meghatározni a munkahelyi termelékenységünket.

Kérdésed van? Elakadtál? Itt tudsz írni, és válaszolok!

Az edzés hatékonnyá tesz

Kísérletek támasztják alá, hogy kiegyensúlyozottabbnak és motiváltnak érezzük magunkat, ha beiktatjuk a mozgást a mindennapjainkba. Mindez pedig pozitívan befolyásolja a munkahelyi teljesítményünket is. Íme néhány kedvező hatás, melyekre garantáltan számíthatsz, ha rendszeresíted az edzést az életedben.

Javítod a hangulatod és motivációt nyersz

Minél kiegyensúlyozottabb a kedved, annál aktívabb leszel. A rendszeres testmozgás növeli az olyan anyagok termelődését az agyadban, mint a szerotonin vagy a dopamin. Ezek alacsony szintje ugyanis egyértelműen összekapcsolható a motiválatlansággal. Az edzés serkenti az agyalapi mirigyet, hogy az endorfinokat szabadítson fel. Ezek a vegyi anyagok hatalmas energialökést adnak az elvégzendő tevékenységekhez.

Megőrizheted a mentális és fizikai egészségedet

Kutatások bizonyítják, hogy a rendszeres mozgás erősíti az immunrendszert. Így megelőzheted számos betegség kialakulását és nem esel ki a munkából hetekre egy csúnya megfázás miatt.

A British Columbia Egyetem kutatói rámutattak, hogy a rendszeresen végzett aerob testmozgás stimulálja az agy azon részét, mely a memóriáért és a tanulási képességekért felel. A munkád során pedig mindkét tényezőre nagy szükséged van.

Éber leszel és növeled az energiaszinted

Az edzés hatására felgyorsul a sejtszintű energiatermelés, ez pedig óriási lendületet ad ahhoz, hogy hatékonyan működhess az élet minden területén. A munkádban ezt egyértelműen kamatoztathatod.

Tanulmányok támasztják alá, miszerint a mozgás során fokozódik a véráramlás, ami segít az elméd éberségének megőrzésében. Ezáltal pedig könnyebben összpontosíthatsz az elvégzendő feladataidra.

Levezeted a stresszt

Végül, de nem utolsósorban olyan lehetőséget kapsz a mozgástól, amit más módon nehéz biztosítani. A napi rohanásból és különböző problémákból eredő feszültséget könnyedén levezetheted, így megszabadulsz a negatív gondolatoktól. Ez pedig segít, hogy könnyen megbirkózhass az érkező akadályokkal.

Kérdésed van? Elakadtál? Itt tudsz írni, és válaszolok!

Az Első

Szia! Attila vagyok, az Első. A Gazdagsag.hu megálmodója és alapítója. A weboldal több weboldal egyesítésével jött létre és fejlődik önállóan tovább. A tanácsom: ne csak olvass, hanem hasznosíts és küzdj meg a céljaidért. Megéri!

Vélemény, hozzászólás?

Legújabb innen - Testi Gazdagság