Életmeghosszabbító étrend tippek az egészséges életmód kialakításához!

A megfelelő táplálkozás és életmód betartása elősegíti az öregedés lassítását, ami pedig magában hordozza az egészséges és teljes élet megélésének lehetőségét. A legtöbb ember nem fordít kellő figyelmet a szervezetébe kerülő élelmiszerekre, ezért biológiai életkora gyakran előrébb jár a kronológiai koránál.
Fontos meglátni, hogy a megfelelő vitalitás és az aktív életmód fenntartása érdekében folyamatosan és kérlelhetetlenül be kell tartani néhány életvezetési és táplálkozási szabályt.
A legoptimálisabb, ha ezek a napi rutin részévé alakulnak, észrevétlenül a hétköznapok részévé válnak. Nézzük, milyen élelmiszereket, táplálék-kiegészítőket kerüljünk, és mik azok, amiket feltétlenül építsünk be az étrendünkbe!

Kérdésed van? Elakadtál? Írj, és segítek!

Bizonytalanság esetén kérjük szakember segítségét!

Az első szó a mértékletességé, sokszor ugyanis a túlbuzgóság okozza a legnagyobb bajt, pedig a cél éppen ennek elkerülése lenne. Bánjunk óvatosan a vitaminokkal, étrend-kiegészítőkkel!
A legújabb kutatások szerint tévedés, hogy a vízben oldódó vitaminokat ne lehetne túlszedni. Egyes tanulmányok kimutatták, hogy nagymértékű vesekárosodás kockázatát hordhatja magában a napi ajánlott mennyiség hosszabb ideig tartó nagy dózisú átlépése.
A stressz, a környezeti szennyeződések, a cigarettafüst, a túlzott alkoholbevitel a szabad gyökök túltermeléséhez vezet az egész szervezetben. A szabad gyökök olyan instabil és roppant reaktív molekulák, amelyek negatív hatást gyakorolnak a sejtekre és a szövetekre, és idő előtti öregedéshez vezetnek. A C- és E-vitamin, illetve egyes gyógyteák hatásosan lépnek fel a szabad gyökök káros folyamatai ellen.
A kalcium, a vas és a rostok szintén nélkülözhetetlen összetevői az egészséges étrendnek. Meglepő módon a jó minőségű étcsokoládé igen magas antioxidáns tartalommal bír, így mértékkel fogyasztva előnyös élettani hatást fejt ki a szív- és érrendszerre, illetve a légzőrendszerre.
Ezen felül magas rost- és vitamintartalma miatt elengedhetetlen a rendszeres zöldség- és gyümölcsfogyasztás. Számos tanulmány bizonyította, hogy a dió páratlan öregedésgátló élelmiszer.
A dióbél gazdag az ereinket támogató omega-3-zsírsavakban, és az agyműködésre, a kognitív funkciók fenntartására is kifejezetten előnyös hatást gyakorol.
Forrás: organicsociety.co

Kérdésed van? Elakadtál? Ír, és segítek!

Az Első

Szia! Attila vagyok, az Első. A Gazdagsag.hu megálmodója és alapítója. A weboldal több weboldal egyesítésével jött létre és fejlődik önállóan tovább. A tanácsom: ne csak olvass, hanem hasznosíts és küzdj meg a céljaidért. Megéri!

Legújabb innen - Testi Gazdagság